در شأن ملت ايران نيست
جنبش اسلامی...جنبش ایرانی

در شأن ملت ايران نيست
جام جم آنلاين: رئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از صف هاي طولاني براي خريد مرغ گفت: اين صف ها در شأن ملت ايران نيست.

"غلامرضا مصباحي مقدم" امروز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاين با بيان اينكه شرايط كنوني كشور، شرايط بحراني يا فوق العاده نيست، افزود: ما در شرايط جنگي قرار نداريم كه مردم براي خريد يك كالا صف هاي طولاني تشكيل دهند.

« اگر دولت خدماتي به ملت ارائه مي‌دهد بايد در شأن و شايسته مردم باشد؛ دولت بايد كالاها را به طرق مختلف عرضه كند تا نيازي به تشكيل صف‌هاي طولاني نباشد.»

رئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس درباره گراني‌هاي اخير در كشور و انتظار مردم از مجلس، گفت: مجلس جايگاه تصميم‌گيري و اجرايي نيست؛ بلكه وظيفه مجلس قانونگذاري و نظارت است.

وي گفت: مجلس در همين راستا مي تواند مديران و وزرا را به مجلس دعوت كند و به آنها نظرات مشورتي دهد، اما اجرا در دست دولت است.

مصباحي مقدم تأكيد كرد: دولت براي مهار گراني ها در ماه رمضان وعده‌هايي داد و در همين زمينه قدم هايي برداشته شد، اما شرايط به گونه اي نيست كه براي كشور آرامش بخش باشد.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

تقدیم به حافظان نام وطنم...شهیدان
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جنبش اسلامی...انجمن اسلامی و آدرس jonbesheslami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1